حضور موفق و موثر سنگ سفید در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران




دهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات/ نیم ور) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع سنگ، با حضور قدرتمند شرکت سنگ سفید به عنوان حرفه ای ترین ارائه دهنده محصولات و راهکارها در حوزه سنگ در تاریخ 25 الی 28 مهرماه 1396 برگزار شد.

از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره را می‌توان به افزایش تعداد سالن‌های نمایشگاه و ظرفیت تخصیصی به مشارکت‌کنندگان اشاره کرد. در 350 غرفه این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای حوزه سنگ های معدنی و تزئینی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی، قطعات و لوازم سنگ بری، معدن و ماشین آلات تخصصی و سایر صنایع وابسته به این صنعت به نمایش گذاشته شد.

رویکرد حرفه‌ای، محصولات و راهکاری متمایز همراه با کمترین هزینه ممکن، طرح های جدید، سفارشی سازی، امکان خرید هر نوع نیاز ساختمانی به صورت کاملا در دسترس، تامین محصول با کیفیت، دسترسی آسان، تجربه موفق و تامین از متخصصین سنگ، تحویل سرموعد و پشتیبانی مطمئن سنگ سفید؛ از جمله مواردی بود که شرکت سنگ سفید را برآن داشت تا با ارائه محصولات و همچنین ارائه راهکارهای منحصر به فرد خود در صنعت سنگ و ساختمان در انواع مختلف اعم از سنگ های اسلب، پلاک، آنتیک، معرق، پنل های سنگی، سنگ های تزیینی، تندیس، سرویس بهداشتی، آب نما، مبلمان شهری، ستون و سرستون، نرده، پله، قرنیز و حاشیه و سایر محصولات (آلاچیق، باربیکو، شومینه و ...)، هر آنچه برای بررسی، انتخاب و خرید یک سنگ مرغوب در سراسرکشور مورد نیاز است را در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات – نیم ور)، یکجا به ارمغان آورد.

غرفه شرکت سنگ سفید در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات/ نیم ور)، یکی از معدود غرفه هایی بود که تراکم بسیار زیادی از بازدیدکنندگان اعم از اشخاص برجسته سازمانی نظیر فرماندار، استاندار، شهردار شهرستان محلات و سایر مسئولین محترم را به همراه داشت.

شرکت سنگ سفید به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه‌دهنده محصولات و راهکارها در حوزه سنگ در ایران در سالن A و غرفه 29 حضور داشته و میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به حوزه سنگ بود. استقبال بی نظیر از غرفه، تمایل به دریافت اطلاعات و مشاهده محصولات و همچنین درخواست محصولات و راهکارهای جدید ارائه شده در نمایشگاه، از جمله نتایج حضور شرکت سنگ سفید در دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات/ نیم ور) بود. 

نظر خود را در مورد این مطلب ثبت کنید

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
نظر شما
=
1
+
1